جزئیات برنامه اسپانسرشیپ والدین در سال 2020

دولت کانادا جزئیات برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در سال 2020 را اعلام کرد.

طی اقدامی دیگر در جهت تحقق تعهد دولت کانادا به پیوند مجدد خانواده‌ها، مارکو ای. ال. مندیسینو، وزیر مهاجرت کانادا، در تاریخ 5 اکتبر 2020، از جزئیات آغاز برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در سال 2020 خبر داد.

شهروندان کانادایی و دارندگان کارت اقامت دائم (PR) که علاقه‌‌مند به حمایت مالی از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ‌های خود برای اخذ اقامت دائم کانادا هستند، می‌توانند فرم اسپانسرشیپ خود را به‌صورت آنلاین ارسال نمایند. مهلت ارسال فرم سه هفته و از تاریخ 13 اکتبر 2020 الی 3 نوامبر 2020 تعیین شده‌است.

به‌منظور ایجاد فرصتی عادلانه، شفاف و برابر برای متقاضیان، اداره مهاجرت (IRCC) کانادا اسپانسرهای واجد شرایط را از طریق قرعه‌کشی انتخاب کرده و برای آنها دعوتنامه ارسال خواهد کرد تا درخواست خود را ارائه دهند. متقاضیان منتخب 60 روز فرصت خواهند داشت تا درخواست خود را ثبت کنند.

با توجه به این‌که ممکن است بسیاری از اسپانسرها از نظر مالی تحت تأثیر شرایط خاص ناشی از همه‌گیری کووید 19 قرار گرفته باشند، اداره مهاجرت کانادا یک سیاست عمومی موقت را به اجرا درمی‌آورد، که میزان درآمد لازم برای اسپانسرشیپ را از «حداقل درآمد + 30%» به «حداقل درآمد» کاهش می‌دهد.

دولت کانادا از اهمیت باهم‌بودن خانواده‌ها، مخصوصاً در شرایط  سخت، آگاه است. برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در سال 2020، در جهت تحقق طرح دولت برای اولویت‌بندی تأیید 49000 درخواست اسپانسرشیپ خانواده تا 31 دسامبر 2020 و خبر هفته گذشته در رابطه با پیوند مجدد خانواده‌های بیشتر و تأیید موارد بشردوستانه در چارچوب محدودیت‌های فعلی سفر آغاز می‌شود.

طی برنامه اسپانسرشیپ والدین در سال 2020، حداکثر 10000 درخواست برای رسیدگی پذیرفته خواهد شد. در سال 2021، اداره مهاجرت کانادا برای پذیرش 30000 درخواست جدید، اطلاعیه جدیدی برای ثبت فرم اسپانسرشیپ منتشر خواهد نمود.

وزیر مهاجرت کانادا، مارکو مندیسینو می‌گوید: «دولت ما عمیقاً به اهمیت پیوند خانواده‌ها، مخصوصاً در شرایط سخت، باور دارد. برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها راهی است برای پیوند مجدد خانواده‌های بیشتر در کانادا. دولت ما با افزایش ظرفیت متقاضیان این برنامه مهاجرتی را تقویت و روند آن را عادلانه‌تر کرده است؛ بدین‌ترتیب، تعداد خانواده‌هایی که می‌توانند به یکدیگر ملحق شوند به‌طور پیوسته افزایش می‌یابد. اکنون، بیش از هر زمان دیگر، پیوند مجدد خانواده‌ها بخشی مهم از سیستم مهاجرتی کانادا است. این بخش نقشی کلیدی در جذب، حفظ و اتحاد بهترین‌های سرار جهان در کانادا ایفا می‌کند.»

پاسخ دهید

Notice: Undefined variable: user_ID in /home2/jakbaric/domains/jakbari.com/public_html/wp-content/themes/unik/comments.php on line 49