برنامه سرمایه گذاری کبک برای تقاضاهای جدید باز است

برنامه سرمایه گذاری کبک در حال حاضر برای تقاضاهای جدید باز است

از 29 ماه مه (۸ خرداد ۱۳۹۶) برنامه ی منحصر به فرد مهاجرت سرمایه گذاری کانادا جهت تقدیم تقاضاهای جدید باز شده است. برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کبک (QIIP) به متقاضیان فرصت گرفتن PR کانادا را از طریق سرمایه گذاری ارائه می دهد.

برنامه سرمایه گذاری کبک تنها برنامه ی سرمایه گذاری مهاجرتی منفعل کانادا است و این برنامه مزایای دیگری نیز دارد. منفعل به این معنی‌ می‌باشد که متقاضیان، بر خلاف برنامه‌های کارآفرینی مانیتوبا، ساسکاچوان، و بریتیش کلومیبا، هیچ گونه نیازی به ایجاد یک کسب و کار و استخدام کارمند ندارند. در ضمن برنامهٔ مهاجرت سرمایه‌گذاری کبک، تنها برنامه ای است که شرط سنی و زبان نیز ندارد.

علاوه بر این، این برنامه پس از ورود اولیه متقاضیان به کانادا، PR کانادا را بدون هیچ گونه پیش شرطی به متقاضیان تقدیم می‌کند. همچنین پیرو تغیرات اخیر در افزایش سن فرزندان وابسته، همسر و فرزندان زیر ۲۲ سال متقاضیان نیز در پرونده بوده و با هم اقامت دائم کانادا را دریافت میکنند. پس از گرفتن اقامت دائم، کلیه اعضا خانواده از سیستم پزشکی‌ رایگان، تحصیلات رایگان، و هزاران مزایای دیگر دولت کانادا بهره خواهند برد

در ضمن، برنامه سرمایه گذاری کبک تنها  مسیری به سوی اقامت دائم کانادا نیست، بلکه مسیری به سمت شهروندی کانادا و گرفتن گذرنامه کانادا نیز می باشد.

این برنامه تا روز ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) ادامه خواهد داشت. در طول این دوره، تعداد ۱۹۰۰ پرونده پذیرش خواهد شد، که ۱۳۳۰ پرونده مختص به متقاضیان کشورهای چین، هنگ کنگ، و ماکائو خواهد بود. بر این اساس تنها ۵۷۰ پرونده به متقاضیان سایر کشورها اختصاص خواهد داشت که نشانگر ظرفیت فوق‌العاده‌ محدود و رقابت بالا می‌باشد. آن چه مسلم است، به دلیل تقاضای بالا و ظرفیت محدود، این برنامه خیلی‌ زودتر از روز ۴ اسفند ۱۳۹۶، تکمیل ظرفیت خواهد شد.

اگرچه دانش فرانسه مورد نیاز نیست، اما متقاضیانی که دانش فرانسه در سطح پیشرفته داشته باشند می توانند هر زمان تقاضای خود را تقدیم کنند. علاوه بر این، تقاضای این افراد در اولویت رسیدگی قرار می گیرد.

 

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری 800 هزار دلار کانادا از طریق یک واسطه مالی مورد تایید (کارگزار یا شرکت های تراست) ارائه می شود. این سرمایه گذاری می تواند توسط متقاضی پرداخت شود، هر چند کارگزاران و شرکت های مالی نیز امکان تامین مالی سرمایه گذاری را دارند، که توسط یک نهاد دولتی کبک تضمین شده و پس از پنج سال به طور کامل باز می گردد.

متقاضیان نیز می توانند به جای سرمایه گذاری به میزان ۸۰۰،۰۰۰ دلار کانادا، این مبلغ را به صورت وام از یکی از موسسات مشخص شده توسط وزارت مهاجرت کبک تهیه فرمایند.
دفتر کاریابی بین المللی و مهاجرت جواد اکبری مفتخر است که این خدمات را از طریق معتبرترین موسسات مالی مورد تائید وزارت مهاجرت کبک ارائه نماید. در حال حاضر متقاضیان می توانند با پرداخت ۲۲۰،۰۰۰ دلار کانادا وام مورد نیاز را تهیه کرده و جهت تشکیل پرونده مهاجرتی اقدام نمایند.

 

شرایطQIIP 

  • حداقل دارایی

متقاضیان، خواه تنها باشند خواه به همراه همسر، باید دارایی خالص حداقل 1.600.000 دلار کانادا را که به صورت قانونی بدست آمده است را داشته باشند. در ضمن اموال و هدایای دریافت شده، مانند ارث، در صورتی که حداقل ۶ ماه از تاریخ دریافت آنها گذشته باشد نیز جزو اموال متقاضی محسوب خواهد شد.

  • سرمایه گذاری

متقاضیان باید قصد اقامت در کبک را داشته باشند و توافق سرمایه گذاری را که مبنی بر موافقت برای سرمایه گذاری 800،000 دلار کانادا است را با یک واسطه مالی تایید شده امضا کنند. سرمایه گذاری می تواند توسط یک واسطه مالی تامین شود. در حال حاضر متقاضیان می توانند با پرداخت ۲۲۰،۰۰۰ دلار کانادا وام مورد نیاز را تهیه کرده و جهت تشکیل پرونده مهاجرتی اقدام نمایند.

  • تجربه مدیریت

متقاضیان باید حداقل دو سال تجربه مدیریت را در پنج سال گذشته به دست آورده باشند. تجربه به فعالیت های تجاری محدود نمی شود؛ این تجربه همچنین می تواند در یک سازمان، اداره و یا سازمان های دولتی بین المللی به دست آمده باشد.

متقاضیان عزیز جهت بررسی پرونده شما به صورت رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود

 

 

.

پاسخ دهید

Notice: Undefined variable: user_ID in /home2/jakbaric/domains/jakbari.com/public_html/wp-content/themes/unik/comments.php on line 49