فرم جدید علاقه جهت اسپانسری به صورت آنلاین

فرم  جدید"علاقه جهت اسپانسری" برای پدر و مادر، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، به صورتی آنلاین دردسترس قرار گرفت

سازمان مهاجرپذیری کانادا (IRCC)، از فرمی با نام "علاقه جهت اسپانسری" که مربوط به برنامه محبوب پدر و مادر، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها (PGP) است، پرده برداری کرد. این فرم که از تاریخ 3 ژانویه، به صورت آنلاین در دسترس است تا تاریخ 2 فوریه 2017 قابل دسترس خواهد بود.

ازطریق برنامه PGP، شهرواندان کانادایی و مقیمان دائم کانادا، قادر خواهند بود تا اسپانسر پدر و مادر، پدربزرگ ها و مادر بزرگ های خود برای مهاجرت به کانادا، جهت دریافت اقامت دائم باشند. ماه گذشته IRCC اعلام کرد که PGP از روش الولیت بندی رسیدگی براساس زمان ارسال درخواست، به روشی مبتنی بردعوت در سال 2017 تبدیل شده است.

درتغییر انجام گرفته، متقاضیانی که خواهان اسپانسرشیپ پدر و مادر، پدربزرگ ها و مادربزرگ های خود جهت دریافت اقامت دائم کانادا هستند بایستی فرم آنلاینی که نشان دهنده علاقه آنها به برنامه مورد نظر است را پرکنند.

برنامه PGP جدید، فرم "علاقه جهت اسپانسری":

افرادی که علاقه مند به اسپانسرشیپ پدر و مادر، پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها خود برای ورود و دریافت اقامت دائم در کانادا هستند، بایستی اطلاعات زیر در در فرم جدید پر کنند.

  • نام خانوادگی
  • نام
  • تاریخ تولد
  • کشور محل تولد
  • آدرس خانه محل سکونت
  • کد پستی
  • آدرس ایمیل

پس از پر کردن اطلاعات فوق در فرم مورد نظر، فرد متقاضی بایستی فرم را امضاء و ارسال کند.
در این فرم از افراد متقاضی، اطلاعاتی در مورد پدر و مادر، پدر بزرگ و مادربزرگ خواسته نمی شود. همچنین این افراد نیازی به وارد کردن اطلاعاتی در مورد درآمد و پاسخ به دیگر سوُالات مالی ندارند. درواقع توسط این فرم شایستگی فرد برای پذیرفته شدن توسط برنامه مورد نظر مشخص نمی شود و شایستگی افراد متقاضی از طریق روش های دیگر ارزیابی می شود.
ارسال اطلاعات توسط این فرم به معنای درخواست برای برنامه مورد نظر نیست و بسته برنامه PGP برای سال 2017، در تاریخ 9 ژانویه 2017 دردسترس خواهد بود.