مراکز دریافت تقاضای ویزا (VAC) (وک) شروع به بازگشائی می کنند

مراکز دریافت تقاضای ویزا (VAC) (وک) شروع به بازگشائی می کنند

اداره مهاجرت کانادا 23 مرکز وک که در سراسر جهان خدمات محدود ارائه می دهند را اعلام می نماید

برخی از مراکز وک در سراسر جهان جهت ارائه خدمات محدود به متقاضیان شروع به بازگشائی می کنند. این امر به این معنی است که متقاضیان می توانند در این مراکز خدمات بیومتریک خود را برای صدور ویزاهای ویزیتوری و صدور مجوزهای کار و تحصیل و اقامت دائم ضروری است، تکمیل کنند. اکنون 23 مرکز وک که بتوانند در سراسر جهان خدمات محدود ارائه نمایند، اعلام می شود:

– وین در اطریش؛

– منامه  در بحرین؛

– پکن ،  چنگدو ، چونگ کینگ ، گوانگجو ، هانگجو ، جینان، کونمینگ ، نانجینگ ، شانگهای  و شنیانگ در چین؛

– دوسلدورف در آلمان؛

– آتن در یونان؛

– اربیل در عراق؛

– تلاویو در اسرائیل؛

– رم در ایتالیا؛

– اوزاکا و توکیو در ژاپن؛

– کوآلالامپور در مالزی؛

– هلند؛

ابوظبی و دوبی در امارات.

اداره مهاجرت کانادا اعلام می کند که اقدامات مربوط به حفظ سلامت و ایمنی کارکنان مراکز وک که ارائه خدمات می کنند و اشخاصی که از آن خدمات استفاده می کنند را انجام خواهد داد.

رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت دست ها هدف اصلی تلاش اداره مهاجرت است. تعداد اشخاص حاضر در مرکز وک نیز محدود خواهد بود. کارکنان به طور معمول مرکز وک را نظافت خواهند کرد. آنها همچنین از دستکش، ماسک صورت و محافظ صورت (شیلد) استفاده خواهند کرد. هم کارکنانی که خدمات ارائه می دهند و هم اشخاص که خدمات دریافت می کنند تحت کنترل های تب سنجی قرار خواهند گرفت. البته هیچ اقدامی بدون استفاده از مواد ضد عفونی دست ها انجام نخواهد شد.

محدودیت های مسافرتی همچنان به قوت خود باقی است. محدودیت سفر به کانادا برای اکثر اتباع خارجی تا 30 ژوئن همچنان به قوت خود باقی است. اکنون بستگان درجه یک خانواده کانادائی ها از این محدودیت معاف هستند. همچنین کسانی که مجوز کار دارند و برای انجام خدمات ضروری به کانادا وارد می شوند نیز از این محدودیت معاف هستند. دانشجویانی که دارای مجوز تحصیل هستند و قبل از 18 مارس 2020 تائید شده اند نیز از این محدودیت معاف هستند. هر شخصی که رزیدنت کانادا نیست و قصد دارد وارد کانادا شود باید اثبات کند که به یک دلیل مهم قصد ورود به کانادا را دارد تا از این محدودیت معاف شود. تمام مسافران به کانادا باید از زمان ورود به مدت 14 روز در قرنطینه باشند و باید به افسر مرزی کانادا اثبات نمایند که برنامه کافی برای قرنطینه دارند.

سایت دولتی کانادا اعلام می نماید در حالی که محدودیت های سفر همچنان به قوت خود باقی است، ولی انجام اقدامات بعدی برای رسیدگی به تقاضاها از جمله تامین امکانات برای انجام بیومتریک پس از رفع محدودیت های مسافرتی، در تسریع رسیدگی به تقاضاها کمک خواهد کرد. انتظار می رود که پس از رفع محدودیت های مسافرتی، موج تقاضاهای مهاجرت بالا بگیرد.

پاسخ دهید

Notice: Undefined variable: user_ID in /home2/jakbaric/domains/jakbari.com/public_html/wp-content/themes/unik/comments.php on line 49