کاهش مقدار امتیاز CRS توسط دولت کانادا

مقدار امتیاز CRS مورد نیاز برای بزرگترین گزینش صورت گرفته توسط دولت کانادا با کاهش چشمگیری روبروشد.

 

اولین گزینش ازطریق سیستم اکسپرس اینتری (Express Entry)، برای مهاجرت به کانادا با انتخاب 2902 نفر همراه با ارسال دعوت نامه  (ITA) برای این افراد، در چهارم ژانویه سال 2017 میلادی انجام شد. مقدار امتیاز CRS مورد نیاز برای یک کاندید جهت دریافت دعوت نامه  468 در گزینش انجام شده بود، که این امتیاز پایین ترین امتیاز در نظر گرفته شده از ماه فوریه سال گذشته است.

افراد کاندید دعوت شده، 90 روز فرصت دارند تا درخواست های خود، شامل مدارک مورد نیاز را ارسال کنند. به محض تأیید یک درخواست توسط سازمان مهاجر پذیری کانادا (پروسه ای که معمولاً کمتر از شش ماه به طول می انجامد)، افراد متقاضی به همراه اعضای خانواده همراه، می توانند به عنوان مقیم دائم وارد کانادا شوند.

واکنش به آخرین گزینش انجام شده که در واقع پنجاه و یکمین گزینش صورت گرفته از دوسال پیش، زمان راه اندازی سیستم اکپرس اینتری است، مثبت ارزیابی شده است. در طی ماه های اخیر سال گذشته، تعداد دعوت نامه های صادر شده در هر گزینش، به میزانی افزایش داشته، که در حال حاضر تعداد دعوت نامه ها در هر گزینش، چهار برابر تعداد صادر شده در طی ماه های تابستان 2016 هستند.